hiss & diss



- FJORTISAR! för dom gör så jag och mina vänner
får jävligt många goda skratt om dagarna. tack för
ni gör bort er så jävla mycket som ni gör (;

- FAMILIA MED EMMIE! Det händer minst en
gång i veckan att man åker dit & äter på donken!
fina bitar och jag har alltid skit kul. love it

- APELSIN JUCIE! jag har börjat dricka det som fan.
det är nyttigt och jävligt gott faktiskt! speciellt bravo.

         





- JULMUST! Jag tycker det är skit äckligt. det smakar bajs
och det luktar bajs. smakar bara socker och skummar som fan!

- PISSVÄDRET! Vädret som är nu. blåser riktigt mycket och
regnar som fan. jag hatar detta jävla vädret..

- VÅRA DATALEKTIONER! RUUSKIGT SEGA. jag hatar dom
så mycket. dom är jätte tråkiga och jätte långa och går
jätte sakta.. så jag får lite panik när jag sitter där.

 



Kommentarer
Postat av: myrann

Julmust är bäst, datalektionerna är sämst. Säg inte att ni har Birgitta? Hahahhaa.

2009-11-18 @ 20:49:25
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0