sorry fans

sorry fans för dålig uppdatering men idag har jag
inte haft tid för att sitta vid min älskade vän, datorn.

efter skolan åkte jag och emmie till helsingborg!
vi var jätte hungriga när vi kom dit så vi gick till min
favorit restaurang och det var superduper gott :)
så jag blev mätt i min mage. men vi fick stressa
ganska så bra när vi åt faktiskt för vi skulle vara på
nic klockan sex! för vi skulle kolla dansuppvisning.
emmie skulle kolla sin kompis josse och jag kollade
på marigona. duktiga som fan! eller ja, vi kollade ju
på alla men ni förstår säkert ;) tihi.

när jag såg dom dansa så blev jag sjukt sugen på att
börja dansa igen. saknar faktiskt det ganska mycket!
så får se om jag tar tag i dansen igen, det är faktiskt
riktigt kul och man tränar sin kropp också ju, PULS.
men är fan inte grym ens så får se om jag vill göra
bort mig lite. men det kan ju alltid bli kul det med ;)

efter vi kollat när dom dansat så tog vi tåget hem till
perstorp. tågresan gick fan snabbt! blir oftast så när
jag och emmie kommer in på vårat damp humör..
och idag blev det så. tror hela tåget hörde oss :)

 nu läser jag lite näthandel, prov imorgon.
ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0