sorry fans

sorry fans för jag inte skrivit men jag har inte
haft tid helt enkelt och det är min blogg så jag
skriver mig min egen lilla skull. lite för ni ska få
vet allt om mitt super galna svenneliv också ;)

idag har jag varit i skolan. kom till perstorp vid
16.40 och då gick jag hem till pierre! sen gick
vi hem till mig och han hjälpte mig med inlämningen
tills imorgon så nu är den med klart! skönt som fan.
sen kollade vi tv, mammas pojkar. bobbys mamma
kan skjuta sig själv. sitter och skrattar åt henne.
så jävla patetisk! jag gillar jane, go jane go jane.
sen kolla vi den nya serien, glee eller vad den hette.
faktiskt riktigt bra, så den kommer jag följa :)

nu sitter jag här och har precis bytat om till pjamas.
borstat tänderna och tvättat av sminket är också klart!
så nu väntar jag bara på att jag ska bli trött och sova.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0