MUMS

Nu är jag på bra humör och ännu bättre lyssnar på
beat it! jag har precis kommit hem från kvällens
äventyr. klockan 16.42 tog jag tåget till helsingborg
med maria och mickis, vi gick och åt på restaurang
och hade det jätte mysigt. jag blev lika mätt idag
som jag blev i måndags! skit god mat, MUMMMS..
sen gick vi till det nya som är likadant som
tasty house (?) bara att det fanns inte en enda svensk
som jobbade på stället. och dom spelade bara arab-
musik! haha, men billigt godis, tackar för det ;)

sen när vi kom till perstorp gick vi hem till carro och
hälsade på henne. Hon berättade lite vad hon hade
gjort i veckan och så, vi hade skit trevligt. allt
går framåt och carro mår bra, jag är super glad!

nu sitter jag här och tar på läppsyl på mina läppar.
kände attt dom behövde mjukas upp! jag älskar
faktiskt läppsyl lite. det är så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0