dagens lista

dagens roligaste: jag snubbla på torget, tur bara maria såg
dagens tråkigaste: Att jag är trött & hungrig!
dagens bästa: kyckling i skolan :D
dagens sämsta: att jag går till tre.
dagens ätbara: kycklingen i skolan.
dagens person: Mikaela.
dagens arbetsinsatts: arbetade bra på svenskan.
dagens önskan - mycket pengar!
dagens I like - mitt rosa nagellack
dagens mysigaste - none.
dagens störigaste - högljuda personer
dagens skyldighet - vara trevlig
dagens rörelse - cykla från stationen, jobbigt.




Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Fin blogg :D! Allt bra?

2009-09-01 @ 15:12:19
URL: http://twistedfashion.blogg.se/
Postat av: timpmeister

tuuuuuutttarrrrr

2009-09-01 @ 22:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0