ridit madicken

Nu har jag hunnit med det jag skulle göra idag så nu
är jag nöjd med mig själv, that's nice alltså! :)

Josse kom och hämta mig vid lite över sex så körde
vi till stallet. Jag fick träffa söta madicken som var lagom
stor för mig, eller jag kanske ska säga liten haha! men
hon var skit söt och skit snäll. jag fick borsta henne sen
red vi en runda i skogen, ingen har ridit henne på ett bra
tag så hon var ganska rädd och sprallig som fan! men
jag klarade ganska bra iallafall, tycker jag iallafall (a)

efter ridingen kom pierre och hämta mig i stallet så körde
vi hem till mig så jag fick duscha. efter det kollade jag idol,
den lilla kvarten som var kvar. missade ju det för jag var
tvungen att duscha direkt :) men sista kvarten va kul!
sen var det andra avenyn, som jag gillar som fan :D
åh så jävla bra det är. pierre låg och klaga på hur tråkigt
det var och att det var dåliga skådespelar, nej förfan!
dom är duktiga och det är jätte bra :D


i stallet fanns där en kisemamma som fått kisebebisar som
jag är helt såld på. jag älskar kisebebisar, dom är sötast!
och dessa hade precis öppnat ögonen, awwwww.. <3






hade bara min mobil, sorry för dåliga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0