tjena tjena'

Nu sitter jag hemma hos caroline wegner, emmie har lånat hennes
lägenhet över helgen! så nu är vi några stycken här som tar det
lugnt och ska kolla film men så långt har vi inte kommit än.. hihi.
och vi kan inte komma överrens om vilken film eller vilken sorts
film vi ska se. här finns massa mesar som är rädd för skräckisar.
skräckisar är mina favorit filmer, DET ÄR SÅ NICE
!

fridis är här, hon är blond och stora läppar. checka hennes blogg!
www.findusz.blogg.se
julia är också här och hon är en muppfisk, hon blev blond idag.
kolla hennes blogg med www.juliacarolinapersson.blogg.se


snällt va?

Kommentarer
Postat av: Carro

Hejsan,

nu kan du vinna boken "14år till salu" på min blogg.

Missa inte det! =)

Kram

2010-02-12 @ 23:08:56
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ja, så äre :P men nu går mina ögon snart ihop av sig själva, hörs mer imorn, knugen ;) haha..

2010-02-13 @ 00:02:26
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0