regn?

blivit van vid att solen ska steka in på mitt rum på morgonen när jag går upp, för det har den gjort enda sen midsommar. men idag var det inte så, jag skuttade upp för se vad det var för väder och det regna? Kanske på tiden det regna men jag gillar sol och stek bättre, mycket bättre faktiskt.

Igår umgick jag med amanda, she's hot. Idag ska hon klippa sig. inte jag. jag ska inte klippa mig fråns den 27 juli. Det är lång tid tycker jag, för mitt hår är redan för långt. långt? det är fortfarande kort men. Jag lider med tjejer med långt och slitet hår, kort är det senaste.

Idag ska jag till hässleholm med mammi & pappi. jag ska hjälpa mammi att hitta ny bikini, just för jag har så jävla bra smak. tycker även hon och alla andra. Sen ska vi äta sushi <3

sen jobba, 14-20..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0