Godmorgon!

midsommarafton igår och jag skrev ingenting i bloggen just för att jag inte hängde vid datorn igår. Men jag tänkte dra min galna midsommar för er ändå! Jag och pierre vaknade vid halv elva och då kom sarah hit, bytade plats med pierre för han åkte hem då, haha. Jag och sarah satt oss ner och gjorde midsommar kransar som tyvärr inte blev så snygga som vi ville. men eftersom jag och sarah redan är två pinglor så var det nästan skit samma. Efter det så fixade vi oss och bytade om några gånger sen traskade vi iväg med världens tyngsta packning hem till daniel.
Där vi kom dit fick vi visa våra skills i matlagning, YES! gjorde skit goda köttbullar som alla blev imponerade av.
Hade gjort köttbullar till hela gatan men vi tog slut på alla själv. När vi käkat satt jag, sarah, sickan och danne bara och tog det lugnt, hade det bara bra. Vädret var ju perfekt! strålande solsken och inte ett moln på himlen.
Fram emot kvällen traskade vi först hem till matte men där kunde vi inte stanna länge för det var så sjukt mycket knott! åt upp mig utifrån och in. vi fick panik och traskade ner till robin där festen var i full gång! sen vidare till andre p. toppen kväll, tackar vi för! När vi kom hem sen gjorde vi chili con carne, vilket också blev jätte god och all mat tog slut. vi måste vara jävligt feta eller ha något annat fel på oss, tror jag! sen somnade jag och saran till filmen farsan. som jag såg för tredje gången om två dagar.
Idag ska jag till mellbystrand och mysa med min pierre. vi ska sova där tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0