the sims

Jag sitter och roar mig i the sims djurliv. fyfan vad jag tycker the sims är kul, hade nog kunnat nörda på det spelet hur länge som helst. men min dator och jag är inte bästa vänner alltid.. för min dator tycker det är kul och stänga av både spel & sig själv lite ibland när han själv känner för det. så det är ingen kärlek mellan oss just nu!
big no no. får väl läxa upp honom litta, men det hjälper inte.. har försökt nu i kanske två år, haha!

nej återgår till the sims djurliv nu. jag ska nog klicka ett par foto på mina djur & min gubbe så ska ni få se hur stiliga jag gör dem. men dom bara kissar på golvet, buhu! äckligt ju. får väl läxa upp dom med, haha!


Kommentarer
Postat av: Becke

Jag skäms när jag säger det.. Men visst man har spelat en hel del The Sims i sitt liv (Dock inte mycket sen man la ner datorspelandet helt vid 16 bast haha).. Fastnade tidigt och följt serien haha. Något med att bygga upp en värld som är ruskigt kul. Sen att det är ett stort tidsfördriv är en annan grej haha.

2010-06-23 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0