onsdag'

två dagar kvar av mitt liv som 17 åring. vad finns det att göra av det?
snart 18 år. knappt att jag längtar alltså! kommer bli så jävla bra :)

idag har jag varit med jullebulle. vi drog på ljuskväll på badet och chilla
där hela kvällen. träffade natasa och emmie där också! så vi umgicks
med dem! en nackdel är att jag blir så jävla torr efter jag badat där.
har smöjt in mina händer nu tre gånger sen jag kom hem och jag
kom hem för cirka en halvtimme sen.. sjukt torra alltså! inte bra

mina ögon faller snart ihop. Det är gött att vara på badet för
då sover jag skit bra hela natten! sen tåler jag nog inte klor
för det kliar i mina ögon nu..

på tal om det! idag i skolan var det soppa i skolan och jag åt den
som vanligt. Sen började klia och svullna upp i min hals så jag
knappt kunde andas? jag menar vafan är det jag inte kan tåla?
jag tåler inte nötter men jag tror knappast dom trycker ner
nötter i en jävla soppa, eller är jag ute och reser - gör man det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0