tisdag

sitter här mätt som en plätt hemma hos pierre! vi har nästan
nyss precis ätit mat tillsammans som vi har lagat. eller ja,
jag har lagt för jag är mäster kocken själv. alla älskar min
mat, det är faktiskt sant. jag är grym i köket! tycker jag..
vi lagade klycklingklubbor, pommes och tzatsiki. GOTT!
i love kyckling

hade nationella idag i engelska. hör & läs förståelse.
hoppas det gick bra, men hör förståelse var ganska svårt..
för vi hade en jävla apparat som brusade som fan så man
hörde knappt vad dom sa i historian. kul ju?
men vad ska man förvänta sig om klippan ;)

sebbe håller på att göra om min header på bloggen.
yes, jag gillar förändringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0