fri onsdag

Ingen skola idag, så det blir inte mycket skola för min del denna veckan. halva tisdag och hela torsdag sen var denna veckan slut! och nästa vecka har jag sportlov, gött? eh ja.
jag är ledig idag för att vi ska leta praktik och det har jag redan gjort. jag har frågat på hard rock salong och hoppas verkligen jag får min apu där. tycker salongen är awesome och folket där verkar grymma som fan. så får väl se om jag har turen med mig eller inte.
Ikväll ska jag till ugglebadet med myrann. Vi ska först gymma och bli svettiga like hell, sen ska vi ut och bada på ljuskvällen. riktigt gött faktiskt, det är uppvärmt i bassängerna. folk har frågat mig vad ljuskväll är så tänkte dra det lite snabb nu, det är att det är nersläckt på ugglebadet och så är där fullt med ljus tända i kanterna av bassängerna. och alla jobbiga ljud är nerstängda. sen är det 16 års gräns, i think. så där är inte så mycket små barn som stör en! sen bjuder dem på frukt, haha. det är nästan det viktigaste ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0