mitt i skogen

sitter här mitt i skogen med min myra sarah. har varit här sen ett idag! Vi har mest tagit det lugnt och kollat en harry potter film. känner att jag måste förstå dom nu när jag umgås med en häxa, haha! nej men sarah är fett besatt av harry så ja. jag känner att jag måste veta lite mer om det nu ska finnas något som är såå special med honom.
Så vi kollade en film och startade sedan en till, men den kollade vi inte på för då knappa vi på datorn istället.

Nu har vi precis bakat en GOD paj. blåbär och jordgubbs paj med dubbel sats av smuldegen, inte fel. för det är smuldegen som är god! så ska bli gott att äta den lite senare. jag blir kvar ute i skogen över natten, så jag och sarah ska ha SLEEP OVER. fårse om det kommer några spöken och äter upp oss? who knows?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0