hemma efter äventyret

nu är jag hemma efter en heldag borta från huset. Lite trött är jag också faktiskt, klockan sex en fredag? inte klokt. men det ska det bli ändring på! ska umgås med sarah snart igen, hon kommer hit denna gången. fårse vad vi hittar på, kör nog till victor och underhåller dem. för dom ska dricka och ha det kul, min pierre och saras LAMM ska också dit. så får ju hålla koll på dem, nej det behövs inte. dom sköter sig bra själva men vi ska iallafall dit och titta lite på dem. fast jag kan inte dricka idag för imorgon ska jag jobba hela långa dagen, alltså 08-20.. 12 timmar, blö. men goda pengar! fast inte lika gott att gå upp klockan 07 en lördags morgon. så idag tar vi det chill men INTE imorgon. imorgon ska jag leva låda, ska på 19 års fest som sagt.
dessutom stör jag mig på facebook fruktansvärt nu, Det funkar INTE för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0