ta tag i livet kanske?

kom nyss hit och ligger i kvidinge, eller ja lite utanför kvidinge hemma hos myrann. vi har varit i åstorp och gjort ärende till hennes mamma. men nu är sarah i duschen. nu ligger jag i hennes säng med hennes två hundar, frazze och frida. bussiga dogs! dom gillar mig, det vet jag om.

idag är det måndag men det är fortfarande helg för mig, imorgon också. har ingen skola då för mina lärare är på en frisörutbildning i stockholm! så denna veckan blir det bara att jag går i skolan onsdag och torsdag. För er som inte vet så är jag ledig varje måndag och fredag för jag har redan haft dem kurserna i skolan. men jag ska söka ny praktikplats, testa lite olika ställen och se vad som kommer passa mig bäst i framtiden. men tänkte chilla ett litet tag eftersom jag inte behöver praktisera igentligen. gör det bara för jag tycker det är kul och lärorikt! jag ska öppna världens coolaste salong sen i framtiden, det vet jag om.
ikväll kanske jag ska kolla bio med min älskade mamma, hon ska få det i present av mig. för hon fyllde år förra veckan! tänkte även bjuda henne på restaurang så får se om hon är på G för det ikväll. bio är jätte
mysigt! bio popcorn är bäst ever om jag ska dit idag ska jag LÄTT köpa hem några popcorn kryddor.




snart ska vi köra tillbaka till perstorp, jävla farande på den där sarah alltså. förstår inte varför hon inte bosätter sig i perstorp, hon lever där ändå så. eller jo, jag förstår henne. för hon har ingen fast inkomnst och då blir det nog inte så lätt att sköta räkningarna, haha. men det kommer med tiden det också. det är i perstorp det händer!
jag och sarah var och shoppade i fredags. jag gjorde värsta fynden! köpte en skinnjacka med ludd på där uppe i kragen, skit fin var den. sen köpte jag en röd mysig kofta, ett armband eller ja, många armband men man ska använda alla samtidigt, såna läder rämmar och nitar. en stor ring och en bling bling piercing! allt för 400, visst kan jag shoppa?
i fredags kväll var jag och sarah ute och festa, det var kul! vi var på harrys i hässleholm. fett packat med folk och alla var på bra humör, nog första kvällen när jag varit ute jag inte sett något bråk någonstans. annars brukar det stå coola gänget och bråka i ett hörn, men icke det inte. alla var glada och hade roligt, som det ska vara. eller ja, vad vi jag? jag hade iallafall roligt. dom andra kanske hade skit tråkigt, men jag och sarah hade kul och det är det enda som räknas. så kiss på er andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0