duktig tjej

varit i skolan idag, en lektion på tre timmar sen slutade jag igen. ganska skönt att ha så lugna måndagar som jag har, hade inte varit så kul att börja veckan med att gå tills 16. så måndag är ganska bra trotts allt!

när jag kom hem så var jag en ängel och gjorde köttfärslimpa till mamma, eller jag försöker. första jag gjort i hela mitt liv, den är inte klar än så vet ju inte riktigt hur den kommer smaka! återstår att se, kanske blir skit äcklig. men jag ville iallafall vara snäll mot min mamma.
sen ska jag göra kvällsmaten också, fläskytterfile av något slag. mer vet jag inte, jag är grym på att laga mat. bara om jag vill så kan jag, så idag vill jag.

om 15 minuter kommer min kära syster och hämtar mig, ska med henne till hennes vännina och klippa hennes barn. sen kommer johanna och jag ska slinga henne, sen ska jag även hinna klippa andre idag, upptagen kvinna!
men jag ska nog kunna lösa detta också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0