Klar för dagen

Sådär ja. Kultur och stilhistoria uppgiften också avklarad, skönt! Och jag är döds trött. Ska gå och lägga mig vilken minut som helst, måste bara resa mig från soffan.. Jobbigt bara det. Och så börjar jag känna mig hängig och sjuk. Fan inte bra alltså, ska ju till hardrock salong imorgon och spela in en presentations video till deras hemsida. sen på torsdag är det ju praktik, sen helg. Så sjuk kan jag fan inte bli!

Har ätit upp mitt pålägg jag skulle ha på min macka imorgon. Hette lomo och köpte det i scharken på Ica. Det var luft torkad ytterfile, sjuuukt gott! Så måste köpa nytt imorgon. Var kanske inte det billigaste, 290 kr/kg, men pappa betalar. Hö hö..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0