Tidig morgon..

Idag var en sån dag jag fick tvinga mig själv upp ur sängen. Jag var så jävla trött! Hade helst av allt legat kvar och sovit ett bra antal timmar till.. Låg i sängen och tänkte "okej, jag räknar till 20 sen får jag gå upp.." fick nog räkna till 20, 5 gånger innan jag gick upp ändå. Men nu sitter jag iallafall här på tåget!

Saknar min vän Amelie, inte sett henne på en vecka ungefär. Inte okej! Får abstinens besvär.. Hur ska det då gå när hon åker till nya Zeeland i 1 år?! Dra åt helvete..


Kommentarer
Postat av: william

snygga maskar;D



SV; naw tackar:D

Och gillar du åka skriskor & gillar du mina skriskor bilder:D?

2012-02-08 @ 20:39:52
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0