trött sliten tjej

ligger just nu i mammas och pappas säng och tar det lugnt, fötterna på mig gör ont. eftersom jag har haft ett par skor med klackar på mig hela dagen i salongen, och där har jag stått upp hela tiden. Jag blev klar med damdockan, hon blev awesome i håret. har lite kvar med färgen som jag ska fixa, men det ska jag göra här hemma. så nu får jag hoppas på att jag sätter klippningen också! nervöst börjar det bli. innan har jag bara tyckt det ska bli kul, nu börjar nerverna också smyga sig på. men jag klarar detta, haft kort tid på mig att öva så tror ju inte att jag går vidare. men jag hoppas jag gör det och det är ju en kul grej att göra.

tackar frida ännu än gång för hon har varit så hjälpsam och positiv till detta. och tack för jag har fått vara på salongen och arbeta med dockorna! jätte jätte jätte glad för det. TACK <3

blev inget med att umgås med min pojkvän ikväll. han är hos bobby och här ligger jag, ensam i mörkret. kanske ska umgås med julia! men hon bara städar och är duktig, så vet inte om det blir nog av det heller. fårse, tiden springer ju iväg. och jag kommer somna tidigt om jag inte hittar något att göra. det är en sak som är säker! revenge är iallafall klockan nio, kvällen är lite räddad. hade varit 10 gånger bättre om jag haft big brother 24/7 ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0