caroline!

Hejsan.
Nu sitter jag hemma hos pierre och tar det lugnt.
jag ska sova hos honom inatt också men imorgon ska
jag faktiskt sova utom honom, buhu..
Jag tycker det är så mysigt att ha honom om mig.

Jag och Mikaela tog tåget till Lund klockan tre sen gick
vi in till Caroline. ÅH! så skönt det var att se henne.
det var en stor pust som kom ut från mig, det kändes så bra.
eftersom carro står mig väldigt nära så är det så skönt att
få se hennes små framsteg. helt otroligt känns det!

jag och Mikaela satt hos henne i två timmar kanske och
bara pratade på om allt. Att känna att du krama i min hand och
att du kolla på mig med ögonen, jag blev jätte glad i hela hjärtat!
och när du sträckte på benen och rörde armarna.. gud.
du ger mig verkligen kraft!

och jag hade inte ätit något på hela dagen nästan så när dom
skulle byta en sak på caroline som gjorde att hon började hosta
ordentligt gjorde mig rädd, jag blev chockad så jag sa att jag kände mig yr.
så jag tog ner huvudet och då blev jag varm och jätte yr..
sen ett två tre, så svimmade jag.
tur att en sjuksköterska fångade mig! hon såg att jag skulle svimma.
så jag fick ligga på en säng med fötterna högt uppe i luften och dricka
vatten och proviva ur ett sugrör i korridoren.. lite pinsamt, ja.

men caroline, du ger mig sån stryka! och jag hoppas jag ger dig det också.
jag blir glad av att se dig må lite bättre.. hoppas du vaknar snart gumman!
jag tänker på dig hela tiden och du är så himla underbar.
keep on fighting baby, you make it.
jag älskar dig sötnos <3


Kommentarer
Postat av: din älskling

caroline är bäst och klarar allt, och jag är glad att du mådde bra så snabbt igen, <3

2008-12-30 @ 00:49:02
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0