facebook = fisbok

jag skaffade precis facebook och jag förstår inte ett skit!
sitter här som ett levande frågetecken.. bah.
får väl se om jag fixar det sen, lite för invecklat ;p

Älskling ligger fortfarande och sover så jag har inget att göra.
kanske ska gå och hoppa på honom så han vaknar? haha

Jag var på väla även igår med pierre och hans mamma!
hittade en jacka typ, eller vet inte vad man ska säga.
Köpte den på gina, den är silvergrå & svart och så är där märken på ryggen.
sen hitta jag ett par trossooor på h&m. skit söta!

när vi kom hem åkte vi hem till mig och så gjorde jag mat till mig och pierre.
kycklingfilé, pommes & ketchup. fett gott! allt tog slut, haha.
jag älskar kyckling.

Jag har köpt hårfärg som jag ska färga håret med innan nyår!
för på nyår ska jag försöka ha fint hår, haha.. mikaela ska också färga sitt ;)
vi kommer bli redheads. wi!

idag blir det nog att bara ta det lugnt och försöka göra något vettigt..

caroline, jag tänker på dig hela tiden! vill bara att du ska vakna nu.
du är en sån härlig person, alltid glad så kom igen, kämpa baby!
jag vet hur stark du är, du klarar detta.
Vi har gjort så mycket tillsammans, och mer ska det blir!
jag älskar dig snygging, kommer snart och hälsar på igen.



Kommentarer
Postat av: din snygging

Hehe, vi kommer bli så snygga i våra hår ju, ;)

2008-12-28 @ 16:16:38
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0