hp-08

Jag går handel i klippan och jag giiillar det!
gillar dem flesta i min klass och nära och bra till skolan.
har funnit jätte många nya vänner som är underbara och sjuka i huvudet.
Jätte glad att jag valde handel i Klippan och inte någon annanstans!

men hade varit gladare om jag hade kommit in på frisör..
för det ville jag mest av allt, min dröm typ.

Men min klass är rolig och dem flesta är normala. finns ju undantag ;)
men caroline, mikaela, sandra, maria & evelina är mina favoriter.
inget snack om saken!
även fast det är fett med skitsnack ibland så är allt jävligt roligt.
bra schema och roligt folk på skolan. hoppa runt och vara glad!
  vi alla har olika "gäng" i klassen men ändå en gemenskap på ett sätt.
det är bra, man är med dom man vill och kan ändå snacka med alla!

Har gått handel nu i ett halv år och det har varit jätte kul. inga svårigheter!
kanske med matten, men det har jag ju haft hela livet..
tiden har gått jätte snabbt och jag hinner knappt med. inte alls mycket prov.
jag stor trivs, det gör jag verkligen. allt är mycket bättre nu!

   men saknar även 9b ibland. Eftersom jag bara har 4 killar med 28 tjejer i min klass
så saknar man ju ändå killarnas kommentarer, speciellt linus och bobbys! hahah.
nu är jag tänker tillbaka så kan dem inte varit friska i huvudet. hur knäppa som helst!
men där, i vår klass, fyfan. där var det bråk everyday känns det som. men många minnen
tillsammans och mycket tårar och skratt. Jag kommer aldrig glömma 9b.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0