Måndag

gääsp.. är jätte trött idag! och jag som tänkte göra något kul med mitt hår?
och så blev det ju inte. Det ville inte som jag ville och min lugg - man bara skratta!
Men det är ju måndag, eller hur? får bli en annan gång i veckan! om jag orkar..

98 läsare igår. kom igen nu, bättre kan ni.. vatusan jag är väl lite intressant? ;)

och mina fina blommor jag köpte för två veckorsen ser förjävliga ut!
i den ena är där många blommor kvar i men den andra typ 4 och sen är där
bara massa som hänger och blivit blekta? så nu ska jag be mamma köpa nya!
men inte gröna växter, för det tycker inte jag är så fint.

Idag ska älsklingen tatuera sig ju. sen efter det kommer han hem till mig.
får hoppas den blir rak och fin och jämn. haha, annars är det ju synd om honom..

får nog tillbaka vårt dataprov idag, hoppas jävlar i det att jag får G.
tyckte det var fett svårt när jag satt där och gjorde det.. allt var bara förrvirrande.

dagens out-fit:
stuprörs-jeans från kappahl.
ett lite längre svart linne från h&m.
en mysig vaniljvit tjocktröja från h&m.
örhänge & halsband från glitter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0