ny tattad

nu har jag och mikaela tatuerat oss.
jag gjorde det för carro och frida!
jag skrev "believe" för jag tror på carro, att hon kommer klara sig igenom detta.
hon har stöd från mig som fan, är så glad att jag gjorde den! hon är bäst.
vill vara hos henne hela tiden, hon är fan guld. hon är så underbar!
hon måste klara detta, jag behöver henne så mycket :)
och för frida för hon är så stark och orkar med allt detta hon gör.. och att
hennes öga ska bli bra och hennes ben också! jag är så glad nu.

Mikaela skrev också believe men i en annan stil, för vi ville inte ha samma.
men hennes blev också nice :) så nu har vi något gemensamt, hihi.

carro, du ger mig hopp. jag tror på dig <3
älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vf din inte gjorde lika ont, :) för min är tjockare, hihi, :D <3

2008-12-18 @ 22:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0