onsdag

idag är det onsdag och idag ska jag inte tappa mina nycklar på bussen!
ska hålla i dom hela vägen. för jag får panik om sakerna inte är där dom ska.
  
sen ska jag försöka få tag i Jennifer och prata med henne, wiwi.
Dem jag saknar mest från förra klassen är Jennifer och ewelina!
dem två flickorna umgicks jag mycket med i nian, ojojoj :)

men snart ska jag bege mig till stationen där caroline sitter och väntar på mig.
hon kommer alltid lite innan mig förstår ni, jag kommer just när tåget har kört!
lagom till bussen rullar in. Det är så skönt att komma in i bussen för ute är det
kallt och när jag kommer in i bussen är där varmt, tihi. skönt!

idag har vi ingen gympalektion för vi ska ha teori.. har gympaprovet nästa vecka.
fyfan, det kommer verkligen inte gå bra.

sen svenskaläxan, jag kom på att jag gjorde klart det på lektionen så jag hade
ingen läxa till idag (h) .. duktiga jennie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0