Tisdag

vaknade upp hos Pierre idag vid halv tio tiden och låg och där till tio.
sen åt vi frukost och tog det lite lugnt vid tven..
vid elva tiden kom pappa och hämta mig för vi skulle till hässleholm
och handla till nyår, för mina föräldrar ska ha folk här hemma!

sen vid två kom vi hem och då gjorde jag mat till mamma och pappa.
kan ni gissa vad? kyckling, pommes, bearnies sås och sallad.
fett gott! blev riktigt mätt i min lila mage..

sen fixa jag till nyår.

sen skjusa pappa mig till pierre där nora va, aw..
hon är ett jätte sött dagbarn! riktigt söt är hon, hon älskar mig. haha
sen så tog vi det lugnt hemma hos honom och kolla tv och bråka.
mah, men det löste sig rätt så fort igen :)

vid nio gick vi hem till mig igen och nu sitter vi här och är förvirrade.

det är nyår imorgon, så vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0