väla

ledsen för jag skriver så jävla lite nu, men inte på bästa humör.
men ska försöka bättre mig, jag lovar! :)

idag har jag varit på väla med mikaela.
tog tåget från perstorp 08.42!! fett tidigt, sen byta jag till buss i
klippan med mikaela, bussen var full redan i Klippan.
men vi fick bra platser, där jag och carro alltid sitter :)

och väl inne på väla var det fettat med folk.
men jag hittade en tröja, svart typ lite silke kanske?
den kom från gina. skit söt tyckte jag :D
sen köpte jag ett par byxor, sånna lite baggy med hål i.
skit heta! har viljat ha sånna länge men nu är dom mina.
köpte dom på bikbok!
sen köpte jag en ny fondation och en mascara!
sitter alltid fint med nytt och det är kul! :)

jag ska snart till mikaela där vi ska partaja sen till from.
ska bli kul! hihi, mah.


caroline, fyfan. jag tänker på dig hela tiden!
vakna nu gumman, i need you.
du är bäst och starkast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0