fett nice

Räknade precis ihop vad jag hade tjänat ihop för på tradera och det blev 527 kronor, fett nice.
men jag har ett bud kvar, hoppas jävlar i det att något budar upp den snart.. bah.
men pengarna är jag nöjd över för kläder som bara ligger och skräpar.

imorgon bär det av till ullared med mikaela, carro & maria och mikaelas mamma.
riktigt snällt av hennes mamma att köra oss dit, hon kommer vara fett trött efter
en dag med oss, känner jag på mig. så jävla mycket som vi skriker och skrattar!
men det ska bli jätte kul. ska inhandla fett med julklappar för pengarna jag har..
så slipper man tänka på det sen.

måste sätta mig och plugga snart.. har prov i naturkunskap på torsdag.
jag orkar verkligen inte plugga till det, hur ointressant som helst och
viggen gör mig bara förvirrad. vet inte vad jag ska plugga på och skit!

och snart kommer pierre också, känns inte som det blir så mycket plugg?
maaaah. jooo, jag måste ju plugga. får väl ta tag i mig själv och ta upp böckerna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0