fett trött

jag är fett trött för jag gick upp klockan 06.00 (!!) .. som vanligt när jag går upp för tidigt
så får jag sjukt ont i mitt knä fram imot kvällen, vet inte varför. eller får det ibland annars
också men har märkt att det är alltid när jag gått upp tidigt eller gått mycket under en dag.

Och just det, jag har prov imorgon? vilket är bajs för jag har inte haft tid eller ork till att
plugga på jävla naturkunskap. i hate it, really relly dooooo! bajs på naturkunskap.
så detta kommer gå åt helvete. men viggen kommer förstå mig för han vet jag hatar det.

Kom hem från pierre för en halvtimme sen. var hos honom och lämnade
sakerna jag köpt till honom och jag tror han blev glad! det verkade som det :)
sen busade vi rundor också, haha. alltid lika kul med honom! fast jag kan
bli jävligt irriterad på honom ibland, men jag älskar miiiin sötnos :D

och jag vill tacka mikaelas mamma som fan för hon stod ut med oss idag!
och för att hon ville ha med mig upp till ullared och för hon skjusa mig till
Perstorp efter ullared och för att hon var så trevlig och för att jag fick en
rabattsak på burger king. tack så mycket hanne :D
och tack mikaela, caroline & maria för idag. fett jävla kul!!
som vanligt med er. ni är bäst. så är det bara. mah.

och på tisdag, alltså den 25:e november ska jag klippa mig.
jag ska fråga hur mycket som är slitet och om det är fööör
mycket så blir det bara topparna som åker ;)







kommer alltid va sann, kommer alltid va jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0