LÖRDAG

fett segt. Har inte haft ett skit att göra idag och det suger. Pierre gick hem vid ett tiden tror jag..
sen dess har jag bara suttit och segat. Har nog varit inne på tradera och kallat buden på
våra kläder ungefär 150206 gånger. och inte en jävla förändring för det? BUDA FÖR FAN!

och emelie kanske inte ska vara hemma ikväll när jag ska till dom, vilket suger ännu mer.
för jag vill faktiskt träffa henne och umgås med henne för det var fett längesen! maaaaaaah

men jag och syster körde ner i byn innan och då köpte jag ett chocklad och en banan.
sen när jag kom hem smälte jag chockladen och doppa bananen där i, mycket gott!
men nu har jag bara ont i magen för att onyttigt jag har ätit.

har ont i magen typ alltid.. FETT STÖRIGT. blir på dåligt humör och dampar på alla.

och hur lägger man in videoklipp på bloggen?

Kommentarer
Postat av: josse

i can show you one day.

2008-11-15 @ 19:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0