onsdag!

Ja, idag är det ju onsdag så alla vet det.
jag hade matteprov i skolan idag, det gick väl hyffat bra med
tanke på att jag nästan hade IG i nian, så det gick bra!

sen satt jag och carro kvar på skolan en timme extra typ för
johan ville att vi skulle åka hem med honom, så vi gjorde det.
för vi är så himla snälla alltid.

när jag väl kom hem så packade jag min badväska och sen
begav jag mig till badet. Ljuskväll, det var väl kul! men jag
får så sjukt ont i ögonen av klår(?) så nu kliar det hela tiden..
micke & nille var också där och dom underhöll väl alla på
badet ganska bra. skrek och plaska och hade sig!

så kom hem för tjugo minuter sedan och har precis packat
upp min väska och ringt pierre, som verkade lite sur.

fick en ny väska av pappa idag, jätte fin! precis en sån jag ville ha.
så det var mycket snällt av honom så jag blev glad på honom.

och så fick jag den body lotion salvan från aloe vera precis av mami!
den luktade jätte gott så ska smörja in mig med den när jag går och
lägger mig, så luktar jag jääääääättte gott imorgon, mö hö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0