snart sägdaxs

ska snart gå och sova eller försöka sova iallafall för jag ska upp typ 05.50 imorgon
så jag hinner äta och allt skit. för tåget till klippan som jag och carro ska ta går 06.42!!
fett tidigt, men om man ska till ullared för man vara med på det mesta ;) maha.

Har hunnit plugga lite iallafall. har läst igenom det en gång nu, så får hoppas
på att man blir mer seriös imorgon EFTER ullared.

har suttit och skrivit ner en inköpslista som jag ska köpa..
den är såhär:

- julklappar till mamma, pappa, josse, farmor & pierre.
- strumpor & kallsonger till pappa för 200 kr
- puder
- ansiktsmask
- kläder
- hårinpackning
- Underkläder
- hårborste
- vantar
- halsduk
- mössa
- ögonskugga

fårse om man klarar sig till den. tror knappast det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0