dagen snart slut

Då var denna dagen snart, om tre timmar är det torsdag.
torsdagen vet jag fortfarande inte hur den blir. men får väl
hitta på något, kan ju inte sitta hemma på valborg!

Vet inte riktigt vad klockan var när jag gick hem till frida idag..
vi hade tänkt att sätta i min förlängning men när vi tog upp den
och satt den mot mitt hår så såg jag att mitt hår hade blekts
ganska mycket, så nej! Det gick inte att sätta på förlängningen.
Istället snackade vi massor av skit och skrattade av oss.
För det var ett bra tag sen jag träffade den snäckan senast!
Vi började diskutera vad hon skulle ha på sig imorgon på valborg.
och hon testade lite olika men jag fastnade för en sak..
hon hade ljusa håliga jeans, ett rosa linne där det stod i <3 pink
och klackskor ++ sitt långa blonda hår. hon såg riktigt bitchig ut
men var så jävla snygg! så hoppas hon tar det imorgon.

Sen gick jag hem lite senare. När jag kom hem så körde jag och
mamma ner byn för jag ville köpa kvällmat! blev pommes, snitzel
och sparris rakt ner i magen och fyfan vad jag gillar det. (Y)
Så nu sitter jag här riktigt mätt och magen hänger mer än vanligt ;)
haha!

ja, nu börjar jag tänka mix&trix med mitt hår igen!
nästa gång jag tänkt göra om det blir det nog lite ljusa slingor i
mitt hår. tycker det är jätte fint nu till sommaren. hoppas bara
att mitt hår inte är så slitet så det slits för mycket och så..



snygging frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0