en ganska bra torsdag

För en gångs skull har denna torsdagen varit ganska okej. Dagen började med
att jag sov enda tills halv åtta, brukar annars få gå upp kvart i sju! sov längre för
jag skulle till tandläkaren. Kom till tandläkaren, tog foto i munnen som gör så jävla
ont! AH. jag fick så ont så nu har jag små sår i munnen, jävla tandläkare..
men jag hade inga hål iallafall och nu till det tråkiga. jag fick inte operera käken.
Det var kirugiskt och inget som man tänkte på. Om jag skulle göra det så fick
jag betala det själv, in my ass. det vill jag inte! men men får väl leva med den.

När jag var klar på tandläkaren gick jag in till ozwald för att hälsa på wenche!
det var ett tagsen jag träffade henne. så vi satt och snackade en stund och jag
hjälpte henne i kassan lite när folket började komma sen gick jag cykla till
stationen för att ta tåget till skolan. Sandra mötte mig på stationen och vi gick
tillsammans till skolan.

Sen i skolan gjorde vi ingenting, en ganska meningslösdag i skolan.
Hade kunnat få vara lediga! vi kollade på en film och diskutera och lekte
sen fick vi sluta. så fick sluta klockan två istället för fyra! puss på det.

efter skolan följde jag med Sandra hem! vi åt krabilurer? som hennes syster
skulle göra. men när jag och sandra kom hem så tog vi över och det blev gott ;)
sen tog vi det lugnt och kollade på top model på tvn. sen åt vi ännu mer!
lite spagetti och köttfärssås, men vi tog inte mycket för ingen av oss var hungriga
egentligen. haha! sen fick jag skjus till stationen och åkte hem till perstorp :)

när jag kom hem snackade jag lite med mamma och pappa. jag berättade för
dem att jag vill börja på fotboll igen. först skratta dem men sen när dem insåg att
jag var seriös så sa dom bara: okej.. så ja, fotboll here i come!

sen kom pierre vi gjorde lite mat sen tog vi det lugnt framför tvn. mysigt!
han gick för en stund sen, han kunde inte sova här för han skulle till gymmet tidigt
imorgon och jag tänker fan inte gå upp tidigt! ska sova enda tills kvart i åtta.
har sovmorgon imorgon och skönt ska det bli! :D <- det är jag.

imorgon är det fredag. redan säger jag
amanda, party. - jatack! :D



Kommentarer
Postat av: mt*

fin bild!

2009-04-19 @ 21:11:58
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0