kom nyss hem

Jag kom nyss hem. Efter skolan följde jag med Sandra hem för vi tänkte att vi kunde plugga tillsammans. När vi kom hem till henne så åt vi god mat. Det blev potatisgatäng fast lite starkare, den var orange med kött och sallad! MUMS.
Det var Sandras snälla mamma Camilla som hade gjort maten till oss ;) När vi hade ätit upp så la vi oss i sandras säng och började förhöra varandra på både näthandel och projekt. Så det sitter lite bättre nu, kollar igenom det igen senare.

När vi var klara med pluggandet kollade vi en stund på tv! Dessutom så fick jag låna Sandras lilla systers fotbollsskor tills jag har köpt nya! snällt av henne. Så imorgon blir det nog träning, om jag fixar benskydd? haha.
Alltid något att klaga på känns det som, men men.

Nu ska jag bara ta det lugnt framför datorn en stund, just nu sitter jag och lyssnar på oliver när han sjunger.
ruskigt duktig må jag säga! du kommer gå långt, tro mig. Lite senare idag kommer pierre till mig som sagt :)

På lördag blir det fest! det ser jag fram imot.





Jag saknar dig så gumman, jag kommer snart och hälsar på dig igen.
Då ska vi snacka massa skit som vanligt! jag älskar dig caroline (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0