min onsdag

Jag åkte in till skolan tillsammans med pierre imorse, vi var sura och tvära på
varandra så dagen startade inte så bra. Men jag kom till skolan och dagen gick
 ganska snabbt med tänka på att vi hade TVÅ prov idag! Kändes som det gick bra
 på dem. Eller hyffsat iallafall! en del konstiga ord men tror jag fixade det ändå.

Jag ville jätte gärna träffa caroline idag så jag frågade emma om hon ville följa
 med mig och det ville hon! Jag ringde carolines mamma och hörde så det var
 okej att vi kom, och det var det. så efter skolan åkte vi till carro :)

Det var så underbart att träffa dig idag gumman. Du var glad och pratade på som
bara den, det låter bättre och bättre. Vi stannade i flera timmar och bara babbla på
om allting ;) haha, du är så söt! sen fick du ju även äta en riktigt portion med mat
som du åt helt själv, du är så duktig. Sen när du skrattade, ååååh..
hela jag blev helt varm och glad! :D  sen när du gjorde slängpussar och hela du
är så jävla bra. Den rätta carro är helt tillbaka, du är dig själv. en glad stjärna!
Jag kommer alltid finnas för dig, varje sekund finns jag för dig carro. Jag älskar dig (v)

Sen tog jag och Emma bussen hem, eller jag fick ju hoppa av i klippan och
vänta på tåget i cirka en kvart! Tog inte tåget hem för emma bor ju i kvidinge
och där är ingen tågstation - så jag var snäll och åkte buss med henne.
sen när jag satt och vänta på tåget i klippan så blev det inte långtråkigt,
jag ringde amanda och vi snackade på. så tiden sprang iväg där också!
sen var jag hemma. och nu sitter jag här mamma ropar att maten är klar
så ska äta nu. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0