onsdag!

Imorse när jag skulle cykla till skolan så gick jag ut på trappan och tänkte dra.
då jag ser att min cykel inte är där, jag tänkte : var fan är min cykel?!
sen fick jag ju tänka och tänka och jag kom på att jag fick skjus hem igår av sarah.
så cyklen stod forfarande på stationen. trodde jag skulle missa bussen när mamma
just kom in igen för hon hade varit ute med chicko. jag ber henne skjusa mig! så hon
offrar sig och skjusar mig på sin cykel till stationen ;) tackar min snälla mamma.
och väl framme på stationen ser jag att cyklen inte stod där jag ställde den?
Den stod på andra sidan, jag gick fram till den för att se om den var min, som det var.
sen ser jag att den är olåst? alltså har någon tagit mitt lås men inte cyklen.
HA, tur för mig. men pappa fick åka till Klippan och köpa ett nytt lås till mig men ganska
komiskt tyckte jag. tar ett lås när där står en cykel, jaja. köp eget tänker jag bara förfan..

men sen kom jag till skolan. och även denna dagen gick ganska fort!
sista lektionen hade vi idrott och vi spelade vollyboll, ingen i klassen orkade vara seriösa.
så vår idrottslärare fick damp och satt fram fyra koner som vi skulle springa sammanlagt
12 varv runt! HELA idrottsalen typ, jag var helt slut efteråt. men jag klara det iallafall :)

efter idrotten gick jag och frida till torget för jag skulle vänta på mitt tåg i en timme.
Frida var snäll och höll mig sällskap, vi spelade lite kort och så! sen gick jag till tåget.
När jag kom till perstorp vad jag helt slut i benen från idrotten, tror det tog 25 minuter för
mig att gå hem. i vanliga fall tar det max 10 minuter.

sen kom jag hem och jag var vrålhungrig! jag gjorde mat och det blev pommes, hamburgare
och sallad. mums säger jag bara! blev riktigt gott. efter det gick jag hem till pierre :)
varit där hela kvällen. vi har varit en runda i byn sen gjort mat och ätit glass, krängejennie.
kollade även på andra avenyn för jag missade det igår, har inte koll på dagarna.
trodde det var tisdag idag så satt där och kollade på ettan klockan 21.00 men inget andra avenyn.
men då slog det mig att det var onsdag! som tur var så hade pierre spelat in det på tvn så jag
kunde se det. mycket mycket bra pogram, i love it!

och nu sitter jag här, ska snart gå och lägga mig för jag är faktiskt skit trött ikväll!
imorgon bitti klockan 08.40 ska jag vara hos tandläkaren och då ska jag säga till att jag
vill operar min käke. nu ska det fanomej bli av! imorgon säger jag till, på tiden.




- jag ska fixa det. jag måste fixa det! inget är som man tror det var..

Kommentarer
Postat av: angelina

vad är de me din käke? då?

2009-04-17 @ 18:22:58
URL: http://anelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0