tisdag

Blev inte så mycket sömn inatt men det har sina skäl..

Just nu har jag datakunskap. vi håller fortfarande på med att
skriva massor av brev. det suger! jag tycker det är riktigt tråkigt.
har gjort det nu i någon vecka och komma till en lektion och veta
att man ska göra samma som sist gör det så trist.. blöööööh.

efter skolan idag blir det hem och plugga på tursim sen
ikväll ska jag träffa pierre, snacka en hel del! ska bli skönt.

det var så skönt att träffa dig igår carro snäckan. du är snart hemma!
då ska vi ha massor av filmmys och ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad har hännt? :(

2009-04-28 @ 12:10:48
URL: http://shitkvinna.devote.se
Postat av: lillafrida <3

får jag va med och filmmysa då?

2009-04-28 @ 18:56:07
Postat av: Anonym

Lägg in mer bilder!! Det blir roligare att följa bloggen då!

2009-04-28 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0