tisdag!

Tack linnea för den nya designen! jävligt snygg :D skit nöjd.

men hon är inte klar riktigt änu, lite saker som ska fixas till!



tisdag!
vaknade hos pierre redan vid nio, vi gick upp och åt frukost. Sen kollade vi ett tag på tv!
sen vid halv elva gick jag hem och pierre åkte till klippan för att gå till körskolan.
När jag kom hem tog jag det lugnt sen gick jag ut med hunden en sväng.
Det var ganska fint väder så man stekte ju i mina nya solglasögon ;)

Vid halv två, tror jag, kom amanda hit. vi snackade sen färgade jag hennes utväxt.
Det blev bra som bara den. Sen sa jag att jag var sugen på donken så när amanda
hade tvättat ut färgen från håret tog vi tåget till helsingborg sen gick vi och åt på donken.
och jag lovar dig, det var jävligt gott! blev en mc feast ;D som alltid, utan när jag köper
happy meal. men idag var jag hungrig så det blev en mc feast rakt ner i magen.
sen när vi hade käkat så tog vi tåget hem igen. jag vet, vi är lite knäppa men
sånna är vi. när vi kom tillbaka till perstorp gick vi hem till amanda för hon skulle
beställa sin super söta rosa dator men den var slut. så medans hon dampade
på datorn så busade jag med hennes lillebror. han tyckte nog om deras soffa
för när jag höll i honom slängde han sig till soffan och börja bita i den.
Sen bet han i mina fingrar så jag blev helt drägglig men det kändes inte för
han har inte fått sina tänder ännu, men det kommer det också.
så då får han inte bita i mig för då gör det nog jävligt ont ;p

Sen gick vi hem till mig och tog det lugnt. Amanda åkte nyss hem!
så nu har jag absolut inget att göra. Min älskling är och tränar fotboll
sen ska ha vara med bobby och kolla fotboll på tvn.
så ikväll är jag ensam, det suger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0