dagen

Pierre och bobby kom och hämta mig vid halv tio tiden.
Daniel hade inte ork att vakna så han följde inte med men
vi tre körde till hässleholm och lämna pierres hundrar på
klippning. Först sprang vi runt i typ lite mer än fem minuter 
och leta efter det jävla stället dom skulle klippas på och till
slut så hittade vi det, HURRAY. När dem var där inne så
passade vi på att köra till älsklings donken <3 i love food.
Det blev tyvärr inget  happy meal för mig för jag hade inte
med mig some money men jag köpte två cheeseburgare
sen mådde jag bra :) faktiskt blev jag så mätt så jag fick
ont i magen, alltid jag. när hundrarna blev klara hämtade
vi dem sedan körde vi hem till lilla perstorp. Vi lämnade
bobby hemma hos honom sen körde jag och pierre hem
till honom. har varit där hela dagen och bara tagit det lugnt!
Har skjusade hem mig för typ en timme sen och då stod
maten så gott som serverad hemma på köksbordet.
Det blev torsk, potatis och skagensås. brukar inte gilla det
alls men idag smakade det bra faktiskt! :)


Ikväll ska jag umgås med anna, det var ett jävla tagsen faktiskt.
mer än ett år tror jag säkert.. så det ska bli jätte kul! vi ska hyra
film och ta det lugnt i hennes systers lägenhet. :)












JÄVLIGT GAMLA BILDER! men vi har jätte kul tillsammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0