fint väder

Kom nyss hem från pierre, som jag har sagt så sov jag
hos honom inatt :) vi kollade på film och lite sånt, somnade
ganska tidigt faktiskt. men vi hade kul ändå!

Just nu sitter jag här och är sjukt sugen på pizza.
vet inte varför, borde vara sugen på nudlar men pizza skriker
det i mitt huvud just nu. någon som har lust att dela på en?
för en hel orkar jag tusan i det inte, det är alldels för mycket.

Fortfarande strålande väder där ute så blir väl att jag springer
ut snart. hoppas på att jag får någon med mig! vill ut och vandra
förstår ni, jag ska bli duktig - jag MÅSTE få upp min kondition.
Det är i botten just nu och det är förjävligt. min mamma har bättre
kondition är jag? jag är 17 år och min kondition suger. det är illa

Imorgon är det fredag, blir det fest eller vadå? inga planer ännu.
vill träffa min mickis iallafall, bara för hon är så söt sååååå.
och hon lämnar mig snart för hon ska på semester med sin
mamma. det är tråkigt, för jag vill också bli brun och het.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0