gårkväll!

Jag mötte anna vid busshållsplatsen och sedan gick vi en sväng
inne i storstan, alltså perstorp the big city. Inga roliga träffade vi på
så vi gick hem till annas systers lägenhet. Satt vid datorn en stund
och kollade rundor efter filmer men hittade inga så vi fick den smarta
idén att spela nintendo! och det gjorde vi hela kvällen! Det var jätte
kul och riktigt lägesen jag spelade det. Det var det äldsta nintendot
så när man tryckte i kontrollen så hördes det som den skulle brytas,
haha! eller är det jag som är jävligt stark bara. så kan det med vara?
Iallafall vi spelade det i kanske 2 timmar och kom till tredje eller fjärde
världen tror jag (h)..

  sen kom josse och hämta mig! och jag kom hem, satt vid datorn lite
sen gick jag och la mig med josse för hon gillar inte sova själv och inte
jag heller. så där sov jag skönt inatt! vaknade inte fråns halv tolv.

idag ska jag umgås och ha det bra med bästa pierre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0