hiss & diss



 - CHEAP MONDAY BYXOR! Dom snyggaste byxorna och
 sitter skit bra på mig. dessutom lagom pris, 400 kr!

- BRUNETTER! För jag tycker dem flesta passar bättre som
brunetter & man ser äldre och more fresh ut.

-  RÖDA UNDERKLÄDER! Jag tycker det är sjukt snyggt.
speciellt när man är brun nu efter sommaren.


 




- 4 DAGAR KVAR PÅ SOMMARLOVET! Jag börjar skolan
om 4 dagar, på torsdag och det vill jag fan inte.

- IDOMINLÄPPAR! Kritvita läppar är otroligt fult. ÖH
fjortisar med vita läppar, vad är meningen med det?

- FÄRGGLADA BYXOR! Man ser ut som man går runt
och bär på en cirkus, not nice.

 

Kommentarer
Postat av: Sebbe

haha så mina röda brallor e ente snygga? :(

2009-08-24 @ 23:39:24
URL: http://sebbelanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0