mjau

JENNIE IN ACTION, ÄÄÄKTA BLOGGARE ALLTSÅ!

Dagens äckligaste var när daniel pilla i näsan och
sedan åt han sitt snor. och bobby tyckte det var nice
så han började dra i sina lösa skinnbitar på fötterna.
sedan åt även han det, usch ja.. daniel deldin låg
bredvid och såg nöjd ut över sina små pojkar.

BARA SKOJA! dom sitter här och gnäller på mig för
att jag inte skriver något snällt om dom, alla vill va som mig.
det är fan inte lätt. men jag bjöd daniel på en cheeseburgare
så han måste ju vara lite nöjd ändå, eller hur?
sen bjöd jag även bobby och deldin på räkchips, daniel också.
fan vad jag är omtänksam ändå..

nej nu ska jag skärpa mig. vi sitter och kollar på viva la bam!
HE IS HOT, OH YEAH BABY. vafan.. kan inte skriva nu.
hejdå




peace out

and to all my sisters. EYAH




och brossan daniel berntsson

& deldin

& bobby trotts han har svininflunsan.




 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är det?:)

2009-08-10 @ 07:06:23
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0