ohyes!

FÖRST SÅ VILL JAG HISSA MIN NYA HEADER & BAKGRUND!
för det blev fett smexigt och jag är super nöjd, tack josse my hero ;)

Idag är jag uppe med tuppen men detta var inte att jag vakna själv
utan att väckarklockan. För om 45 minuter ska jag följa med pierre
till hässleholm och lämna hans hundar för dom ska klippa sig och
bli ännu sötare typ. Och jag som är så snäll som bara jag kan vara
ska följa med han så han slipper köra själv, eller ja.. fick reda på att
bobby och daniel också skulle med, haha. Men jag är ändå gott
sällskap får jag hoppas på.

Senare idag ska jag bara umgås med pierre fram tills kvällen sen
har jag inget planerat än. någon som vill hitta på något? bara att
säga till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0