trött som tusan

Jag hatar att min dator inte funkar. för att sitt här nere på
denna sega datorn är fan inte alls kul, men men. hoppas
min dator kommer snart annars stämmer jag dem jävlarna!

Jag sov hos frida inatt, vi köpte godis. känns som vi sponsrade
tutti frutti, tror jag dem heter. 4 olika påsar med det godiset haha.
Idag vaknade vi lite över tio och vädret var skit nice så vi käka frulle
sen drog vi hem till mig och stekte lite. Men jag kan inte sola hemma
för då springer jag in och ut hela tiden så vi tog vårt pick och pack
sen åkte vi till kalksjön där vi var HELT själva, haha komiskt.
Vi sola en stund sen tyckte vi att vi hörde vildsvin? så vi blev lite rädda.
eller iallafall frida, im too cool! vi börjde typ små springa hemåt och
det är inte den minsta biten! vi fick skjus dit av fridas mamma men
hem hade vi inte fixat skjus. vi började gå och jag fick jävla skoskav
så det blev till att gå barfota. som tur är så är pierre så jävla bra så
han kunde komma och hämta oss efter ett litet tag så han körde hem
oss till mig. tusen tack till lilla pjärran :) hemma hos mig gjorde vi mat
för vi var skit hungriga både två. Det blev kycklingfilé, klyftpotatis, vitlökssås
och grönsaker! mums. så nu är jag ganska mätt om man säger så..
men jag har märkt att jag inte tycker om kyckling lika mycket längre.
har nog ätit det alldels för mycket :( .. puuuh.

Nu är jag ensam. Frida skulle till helsingborg och jag har inget att göra.
dessutom är jag ganska så trött, ska man sova en stund eller gå ut?
Efter åtta ska jag iallafall hem till pierre och tillbringa natten där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0