regn?

Men det är väl självklart att det ska börja regna nu när
julafton har varit. men gillar att det var snö på julafton!
men jag gillar inte regn, så sluta regna NU.

min julafton var mysig & bra. spelade monopol med
josse & pappa, sen lekte jag lite med isabella & angelina.
åt jävla god jul mat som jag nu är trött på och inte vill
äta mer, som tur är har vi inte så mycket hemma.
tror jag iallafall?

SEN kom ju tomten med julklappar!
då blev det ett stort happy face på mitt huvud.
jag fick parfym av pierre som luktar skit gott!
sen ska han även bjuda mig på restaurang :)
av farmor fick jag en jätte fin klocka, ett halsband
och pengar. av mammi&pappi fick jag en ny skit
snygg adidas tröja, byxor, tights & presentkort!
av min kära syster fick jag en fin vit & silvrig
tröja och en hello kitty bag. gullig hon är va?

jag är jävligt nöjd & glad över mina klappar.
tack så mycket för min jul blev lyckad!

nu sitter jag här helt själv hemma. eller josse
och david ligger nog och sover där nere men
jag är själv vaken iallafall! mamma och pappa
jobbar och chicko han sover också.

jag ska snart slänga mig in i duschen & äta
lite frulle. fixa till mig & bli lite snygg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0