söndag

vill tacka alla för en toppen kväll igår! speciellt tack
till emelie, fyfan så kul jag hade med dig. måste
börja träffas oftare förfan och inte en gång i
halv året, haha! det är nog så illa.

men vi åkte tåg till vinslöv. på tåget dit mötte vi skit
trevliga tågisar, dom som jobbar på tågen menar jag.
Dom satt sig ner och prata med oss, tyckte vi var
jätte trevliga och att emelies skratt var det mysigaste
dom visste. sen tyckte dom att vi skulle bli tågförare.
för dom tjände bättre än vad poliser gör och emelie
ska bli polis. jag ska bli frisör förfan!

sen kom vi till vinslöv var först hos tabben ett tag
sen gick vi vidare till ett annat party! det var kul.
sen kom josse & myrann och hämta oss, tack
mina små söta änglar. ni är så gulliga och kör
och hämtar mig överallt, i love you sooooo.
vi stannade till i hässleholm och var skit hungriga.
så vi gick till en kebab-bar. jag och myrann beställde
en kebabtallrik var, den var ju helt okej. men det
måste varit katt alltså! STEKT KATT. för det smakade
inte kebab och såg inte ut som kebab heller!
men jag har inte blivit magsjuk som myrann har :(
buhu! sörjer dig lite.

idag ska jag bara ta det lugnt och vara med pierre!
ska bli en riktigt lugn söndag. imorgon är det skola
fan

Kommentarer
Postat av: myrann

Ja min mage kan ju vila i frid, hahahah! Jävla KATTTALLRIK! :P

2009-12-06 @ 14:55:44
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0