trött..

klockan är lite över sex och jag är redan skit trött!
idag har jag varit med pierre. vi har kollat två julfilmer :)
dom är alltid så mysiga och slutar alltid så lyckligt.
sen har vi ätit god mat, jag åt lövbiff SKIT GOTT!!

imorgon SKA jag beställa tid till att klippa håret.
måste ju klippa det innan julafton och allt?
tiden bara springer iväg förfan! jag hinner inte med
någonting känns det som. men får ta tag i det med
klippningen nu känner jag, mitt hår börjar bli jätte
jobbigt och irriterande. antingen ska det vara långt
och då menar jag långt! eller kort i en snygg frisyr.
inget där mitt imellan, det är inte så nice alltå..
och mina ord är lag.


jag har pluggat en del på "små företagande A" också.
har prov i det imorgon, jag tycker det är skit svårt!
pierre ska hjälpa mig senare så jag förstår bättre.
om han nu förstår själv förståss, tveksamt det där ;)
för jag är trotts allt smartast av oss alla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0